Fototävling "Veckans Malåbild"

Malå kommun vill tillsammans med dig skapa ett flöde av fina Malåbilder på kommunens Instagramkonto Malå-med allt så nära och hälsar dig välkommen att delta i fototävlingen "Veckans Malåbild".

Vår tanke är att vi tillsammans, med hjälp av kameran, ska visa händelserna, naturen, människorna, vardagen, evenemangen och aktiviteterna i hela Malåbygden, vårt Malå - med allt så nära.

Regler:

• Varje deltagare skickar in max 1 bild per vecka.
  • Bilden är tagen den vecka som tävlingen gäller för.
  • Ange fotografens för- och efternamn.
  • Bilderna får gärna innehålla människor men inte visa ansikten.
  • Bilden ska vara tagen i Malå kommun.
  • Ange var bilden är tagen och vad den visar, t.ex. Sommarkväll i Solviken.

Vill du delta?

• Skicka då in ditt bidrag till e-postadressen: kommunikator@mala.se
  • Märk med "Veckans Malåbild" och veckonummer.

Sommaruppehåll

Fototävlingen gör ett sommaruppehåll vecka 26-32.

Uppehåll över jul och nyår

Fototävlingen gör ett uppehåll veckorna 51 och 52.

Publicering

Varje måndag går vi igenom om det har kommit in några tävlingsbidrag från föregående vecka, väljer ut en vinnare och publicerar vinnande bidrag med fotografens namn på kommunens Instagramkonto. Vi visar även ett "galleri" med alla inkomna bilder varje vecka i följd efter den vinnande bilden. Har det inte inkommit några bidrag så sker ingen publicering. Vinnande bidrag meddelas via e-post.

Frågor hänvisas till Linda Nystedt, kommunikatör. Kontaktuppgifter hittar du i textpuff här på sidan.

Rätt att använda bilderna

I och med att du deltar i tävlingen så ger du Malå kommun rätt att utan ersättning använda bilden på webb, i sociala medier samt i informations- och marknadsföringsmaterial. Ditt namn som fotograf kommer då att anges tillsammans med bilden.

Senast uppdaterad den 11 januari 2024

Translate the website with Google translate.